Thursday, January 19, 2006

Thats My Coffé Bunker, And It's Dear Racing on Your Street!

Heey!.. Ja, då sitter man här. Inget fel med det, bra musik och välbekanta tangenter. Fattas bara att någon är trevlig på Msn. ¨I will take a try¨och loggar in på Msn. Alla kommer säkert typ att bara säga hej och därifrån börja tänka på Mandarinen. Okej, here we go.. Let's se.. Okej, börjar bra.. Ignen säger hej :P får se om dom vill se ett hej. vafan!? Inga är typ online! Feeaan...
Jaha. då får jag ta och skriva lite^^
Catatonia är bra iaf deras låt ¨road rage¨ :) Lite svängig och rebellisk, sådant somdagens ungdomar är ute efter nu för tiden.. Fleshquartet Är så Jeavla Braa!? Fatta hur skön musik det är! :D
Typ balerina/ballerina (jaja...hur det nu stavas) Är skeeta bra :D
Typ sångarens röst är även också grymm! Typ fredde walding ;D

  • *'*'*'*'*'*'*'* Bordsmönster?
  • Alltså. Don Corleone Är så jävla ¨respect¨! Fatta manligheten! Han e fan skit cool:D
  • .annars är det bra.
  • Suck..
  • Igår såg jag någon från Tv4, den där bruden som står och presenterar program..Hon är lite brun med brunt hår och Ler :D
  • Hata mitt hår!? Shoot it! Helt plöttsligt så blev man inte lika glad.
  • Vad ska man göra för att känna sig lite gladare? Jag funderar på att köpa T-shirts.
  • Jag måste även raka mig! Det innebär att springa in i badrumskåpet och rota fram alla möjliga små gel luktande dipper att ha i ¨facet¨ innan bruk av ¨Mördarkammen¨!
  • Musiken är också skit seg! *byter* Så nu blev det hela lite fartigare.

Soon back..Brb..*Letar desperat på internet efter något att berätta här på..ja..*


SCARE TECNICS
Här! http://www.videofeber.se/2006/01/rttmnniska_p_sc.html
Fyfan va skraj han blir! Han Skriker typ i fallset! HAHA!



Va tråkigt allt blev..

No comments: