Wednesday, January 18, 2006

Shoot the Shooter Before the Shooter Shoots You!?


Jaa, Oj va trött jag är. Men jag skriver ett lite stycke innan jag knallar till sömns.
Jag har precis försökt att uppgradera datorn med ett flertal olika tekniker..(Hm...Slå..)
Men när jag stog där, och hytte med näven och var reda att slå till med det 7 slaget. Så gjorde jag den intressanta upptäckten av att något befann sig i min hand. Det var inte en kniv..Inte en machete.. Utan ett grafik kort! :D Jag slängde mig ner på golvet för att packa upp kartongen. Men ungefär 15 min efter att jag hade satt igång med att pillra på kartongen visade det sig att nu ska allt vara barnsäkert!? Jag mummlade lite om den oroväckande tanken om att inte få upp Grafikchippset, medan jag började pilla ännu mer pillermariskt och argsint.. Men helt plöttsligt slår det mig att jag måste lossa på alla Konstiga små klister märken här och där som var utsatta bara för att jävlas.. Efter att ha fått upp den låtan så kommer det till min fasa att det är en till låda i lådan!! Jag börjar med att räkna för att hålla mig lugn, medan jag packade upp den lådan.. 1..2..3..4..5..6...8........6..7...8...9....11....Fan!....9..10...11...12....14.......FAN!... Nu när jag öppnat den andra lådan så visar det sig att det finns 2 JÄVLA lådor till! Nu vet jag att företagen Hatar mig! Det hela slutade med att jag ringde efter hjälp...

Jag har gjort den finslipade upptäckten om att dom ord som blir mest fel skriva är....

Jag=ajg
Inte=itne

Jag har därför kommit på att dom 2 orden ska få en varsin liten tangentknapp på vänster sida av tangent bordet.. Så slipper vi svenskar hettsa upp oss i onödan! ;D

Ååh, Isa och jag stog och diskuterade Sneakers. Det hela samtalet påminnde mig om Sneakers! Det finns ju så fina sådana. Så jag tror att det kanske blir något i den stilen ;D

Nu ska jag Sleepen.. Have a good time or you knoow... I problely have to Kill you...With my left pocket..

"#¤%&/

No comments: