Thursday, January 12, 2006

The Smasher did Smash the other Smasher to get a Smash

Faan va nice, imorgon. Då Blir man 15 och allt, Känns bra! Eller iof, är det bättre?
Straffmyndig.. Det känns ju lagom trevligt att gå runt med sådant i huvudet.. Som om jag inte skulle ha tillräckligt att tänka på nu!? Min hjärna funkar säkert sämre nu när det är kallt också, typ som en mobil som har legat ute ett tag. Den blir seg och typ tar skit lång tid för att ändra bild på displayen. Wait...Gämför jag mig med en mobil? Vafan!?
Jaja, det här med straffmyndighet.
Jag kommer typ gå runt och tänka ¨Är detta lagligt?¨, ¨är detta ett brott?¨, ¨vad kan hända?¨ ¨Vad blir dom slutliga konsenkvenserna?¨.
Eller vafan, orkaa ;D
Men det känns bra ändå, eller det känns bättre bara.
Oj, va trött jag blev..

Take the froggs to frogg some more froggs.

Oh Muddah Fuckah Cuckah Russiah Fuckah Shit Assa.

Ja, morgonen av idag kommer jag inte ihåg men det var säkert mysig och grann. Sedan i skolan flöt det på, inte så mycket att påpeka. Eller!? IsA satt och ritade ¨Klafsklyfta¨ på Engelska lektionen! Och precis innan så hade hon skrivit något med ¨Frosty cuck¨ på pappret! Detta fick konsekvensen av att jag tag hastigt tag i pappreto och sprang vidare för att dela med lite av pappereto! Hahaha! Ja, sedan så jänkade jag på med att baka ¨Fruity Cake and Eggs Man, and some marsipianadeg¨ hemma hoss Isa. Det gick bra, och jag är stolt med mitt fina ¨ströbröd i kak formen¨ speciallare. Sedan satt jag, Isa och So och diskuterade Stress mm, Det var också trevligt (:

Interpol med låten Obstacle 1 är fan bra ju! :D Det är verkligen nedladdnings värt :D Lite som franz ferdinand och ändå inte, dom är ju trotts allt 2 olika band.

Ååh, va gott det skulle vara med en..Sandy's....Latte....m....mM...mMmMm. Fan va Gott ;'D

Did You Lost the LostBox or Did the LostBox Lost You?

Först of de Gang vidd dé Gann in hise händ.. (8)

The Prick'n Dick did Prick the Dick to Prick some other Dicks

Track the Truck or Truck the Track before the Truck tracks YOU

Haha! Ni måste höra Technologic som är gjord av daft punk. Det är värsta du vet... Vad heter det! När två stycken står och klappar med varandra. Jajusste! Klappramsor heter det! :D Det känns som värsta klappramsan^^

Nu vill systern ha datorn..Så jag får forstsätta skriva lite senare ;)

No comments: