Friday, January 20, 2006

Steven Hyde, You are the Man!..


Oj, ja då sitter man då här igen då. Lyssnar på Fleshquartet och letar Mp3 på Telias åkermark(Internet). själv är jag ganska trött. Och det känns samtidigt som att den här hälgen kommer att bli som alla andra helgdager, bara flyga förbi. Men jag ska kanske till Salem med Totte och Tove. Där brukar vi se på film och bara ta det lugnt. Det är rätt skönt att komma iväg lite, Från bekanta områden. Man får mest känslan av att man står och trampar sand här i värmdö. Visst, många är glada och det händer ibland något, men ändå så börjar allt kännas så vardagligt. Jag vill att det ska hända lite mer. Mera Spänning!? Äventyr!? Krossade bil pedaler!? Jaa, lite mer action.. Du veet, jaa, du vet. Och jag känner mig så trött. Nu kommer jag att sova bort helgen eller så kommer jag att typ inte göra något. ¨feels a little sad, but you knoow¨

Godis papper runt skrivbordet, fasst det inte ens var gott godis. Jag måste hitta något godis som är gott och inte ¨Just some Candy...¨ Jag känner mig inte lika attraherad till godis som man gjorde när man var liten ¨You knoow..¨
Juste..Det är ju i Januari som man ska fixa Extraknäck till sommarlovet.. Men det har bara inte blivit av, ¨You knoow?.. To much in the head man..¨Så nu kommer jag typ punda runt och försöka sälja saker.. åh, fan..va..roligt..

Holly Makrouniey...Vad trött jag blev! Typ som en planka i huvet. åh, nu blev jag yr också. Ska bara hmäta ett glas ¨Milky Cow aewfearing¨.

Sådära.
Fy i Helsike va gott det är med cocktailtomater^^ dom är fint goda faktiskt. Så nu sitter jag här. Bara jag, tengentbordet och en skål med cocktailtomater. Och vad ska man skriva om i detta ögonblick? jag kollar om någon är social på msn.
*Kollar*

nej...

Hopp, vad ska man då göra av denna fredag kväll? Det känns så värdelöst att sitta här hemma. Om bara nån kunde ringa och typ be än att komma över eller nått. Men men, alla har sitt att göra.

Det är nu som jag har så tråkigt så att jag skulle kunna vänta 3 sekunder mellan varje tangent. då har man riktigt tråkigt. jag vill göra något men det går ju bara att sitta här. Vad annars ska man göra? Det är typ värsta ¨Totaly storming, outside the door¨..

Dagens punkter..

  • Fika med Isa, Jätte trevligt. Jag gjorde då upptäckten att mölnvik cafét inte var så pjåkigt ändå.
  • Katarina sa att jag hade blivit mkt bättre i So.
  • Jag hade mina Vans på mig i Stormen.
  • Jackan var varm.
  • cocktailtomater.
  • Men ååårka.
  • Feaan.
Fucking Silly games..

Jag vill ha en Mp3! Snälla hjälp mig!? Det är helt galet va jobbigt det är att vara utan!!

Joo, jag tänkte på det här. ¨I presume¨(om det nu stavas så) är så jäkla fint att säga igentligen;P
Det är världens respekt att gå fram till någon på Cafét som man kan namnet på och säger:
- Persson, I Presume?
Dö Stiligt! Mer sådana ord och meningar till världen!

Eric: "I don't know...it seems like bad things are always happening to me...like I have bad luck or something."
Red: "Son, you don't have bad luck. The reason bad things happen to you is because you're a dumbass."

Fyfan vilken grymm text remsa! Tänk att veta att man skulle bli som någon i
That's 70's show när man blir äldre!? Want TooO!

No comments: