Wednesday, January 11, 2006

BurgaKinks With GrillySillyBurgers

Jäklar, det var ett braa tag sen. Men det har inte hänt så mycket, jag har typ bara varit skit sur och klagat. Men det känns skönt att vara tillbax till skolan iaf, det gör en glad :) Visst så blir man ju lite les och sådant nu när skolan måste krångla så mycket men ändå. Det känns bra! Så det var den korta samanfattningen av dagarna ;D Vi tar denna dag lite mer i detalj, ¨lets¨ ta en liten närmare ¨look on this DaY!¨

Ja, morgonen kommer jag inte så mycket ihåg ifrån. Men det var säkert mysigt. Sedan i skolan så flög vi från lektion till lektion, Sedan...Spanska,Trögt. På SO lektionen skulle Isa iväg till Tandman och återlände senare på dagen med Drogade läppar, som sedan förföljdes av ont i magen :( och Sedan så blev det kallsvettningar! She was probley near the Death, man! I can swear, i did see fear in her eyes..
Maybe to much ¨Horror Tandy-paste with the creepy killer, Tandman..¨.
Så hon drog sig hemmåt, Det blev tyvärr ingen handla Sportig Head-peace. Men det får vi göra någon annan dag :) Jag SKA ha Björn borg frilla på gympan(HeadyMaschrum..)!*Manligt uttal*
Ja sedan efter skolan så återkom den där Latte suget igen! :D så det fick bli att bara åka in och Buya en ny gjord, lätt krämig med ny vispade bubblor aktig Latte..mMm..^^
Men denna Latte tog jag tag i en promenad, bara Latten och jag <3
Plöttsligt händer det.. Den där bekanta känslan.. Vänta där var den igen.. AAA FAN VA VARMT DET VA!!! jag hade gjort det igen... Bränt mig på den (INTERN MASSAGE: Inte ¨Den¨ jag menar Latten..) ¨Good looking¨ Latten. Den hade bara utnyttjad mig, bara för att slippa den mystriatiska miljö vi nyligen lämnat..(Sandy's).
Jag gick ett par varv runt Hötorget, drack sedan upp den För varma Latten och insåg ganska snabbt att jag borde bege mig hemmåt.. Då kom hungern. Det fick bli att slinka in på BurgaKinks med GrillySillyBurgers. Jag tog ett par ¨Lookings¨ åt sidorna för att vara säker på att inte få ett Bond slag i nacken av någon Kö-rival.. ¨Kusten klar¨ sa jag medans jag räknade mina steg mot den ¨Flottiga döda kon¨ disken där det står en kvinna..Denna kvinna ser lite extra, hur ska man säga.. lite extra Stor? ja stor. Denna kvinna var lite extra stor än vanligt. Jag går fram mot disken, och säger ¨En hamburgare, tack¨. Då kollar hon upp på mig som att jag hade sagt något i stil med ¨Lena syltburkar..¨ Vilket jag inte Sa! :P
Och hon säger ¨Va!?¨.
Jag kommer inte på något vettigare utan säger något liknande.
Jag dåra-¨Va!?¨
BurgerLadie-¨Va sa du?¨
Jag dåra-¨Ehh? en hamburgare?¨
BurgerLadie-¨Jaha, Jag tyckte du Kallade mig för en Stor hamburgare¨
Vafan!? Alltså, jag blir galen! Nu kan man inte ens gå till en jävla sliskig sugrörs resturuang utan att bli Attackerad av anklagelser att Förnedra andra! Järnspikar vad ilsken jag blir, Hisskligt!
Jaa, sedan hände det inte så mycket mer för denna dag. Men jag försöker att komma tillbax ikväll för att slå ner några djupa sångtexter.. Bd..In my heart.. Nää ingen jävla HeavyRazorBladeMetal Deepsongs.. Jag föredrar Roxy music! mMm..
Åh, bara för att jag ska gå nu så kommer jag på massa saker jag vill skriva men det får bli senare ikväll eller imorgon :)

PunchyFuckers!?

No comments: