Saturday, December 31, 2005

SomeNewYear or Something

Ja, då satt man här igen då! Vafan nu ska man ju vara ute och smälla av raketer med andra tillbehör, eller bara sitta och dricka lättcider med mamma och pappa. Men här sitter man, framför en jävla dator! det känns nästan ¨Fucking bad or something¨.. Jaja, idag var jag och såg på teater (Så kulturell som jag är). Den hete typ ¨betongsocker och förortsmys¨ och var duglig. Men jag hade hellre sätt en bio.. Men jag fattar inte hur man kan sminka om människor så att dom ser ut som 50 åringar (dom är 20)! Jag skulle helt solklart gå på det hela, om en så sminkad människa kommer fram till mig!
AAh! Fan va trött jag blev.. klockan e ju föfan bara 8! Va tråkigt att man ska vara på dåligt humör samt skit trött, på nyårsafton.. Det skulle kännas typ 10 gånger bättre om man kunde prata med någon, men alla är upptagna. Emma och moa är på ¨SaltisFestande¨ och Isa är med familjen. Jag saknar er, även om vi typ sågs precis! Så, färdig klagat. För att muntra upp det hela så tänker jag med charmig röst informera.

Sandys säljer den Bästa Latten i stan för bara hela 9 kr! Den är lika stor som waynes mellanLatte! Starkt rekommenderad! Den får betyg 4/5 Tändstickor. Det nedsänkta betyget från 5 till 4 beror på att jag gav fram 10 kr och fick inte en krona tillbaks..

The Froggy Frag, Fragging Some Frogs..

Finns det något bättre än bandet Water! Dom är så sjukt bra så man blir torr runt midjan!
Deras hemsida.

förutom det så har jag ett ganska fint ¨Pimp¨ tema på mitt Firefox jusst nu.

Suck..

Ohmuthafuckacuckarussiafuckashitassa!

Jaja, Nu måste jag tillbaks till familjen och spela kranium... JAG HATAR BRÄDSPEL! AAH, finns det ngt värre än att sitta och spela för att bli kränkt! ORKA! Och man måste typ le, HELA TIDEN! Och alla runt om än väljer alltid att skratta i dom mest olämpligaste stunderna! Till exempel när man gäspar, tänker på något KUL, är Trött, Tänker på att man saknar, Försöker lyckas med att få upp en sjukt ihop kletad Knäckbit eller bara inte vill flina! Alltså man blir helt Krossad av BRÄDSPEL! Det hela borde förbjudas or something!
Haha, kanske är lite väl elak, för det kan ju också vara mysigt.

No comments: