Thursday, December 29, 2005

Havingsomeboring





Va tråkigt allt blev. Isa kan inte prata i telefon. Emma svarar inte på Msn och Moa pratar med Robin. Och jag som är så glad, vad ska jag göra? Ifs så kan jag ju skriva lite, det kan
ju alltid vara undehållande. Få se vad kan man skriva om.. Jo jag kan ju alltid rekommendera Hemsidan www.fredflare.com där det finns en behaglig radio, med det
mesta för dom mesta.
Där fann jag en låt som Kalini rekommenderade som heter My maker av Hartless bastards :)
Yes! Nu svarade Emma på Msn, jag ska ringa henne om 10 min. Gud va kul det är med att
Blogga :D Jag försökte typ för ett halvår sedan, det gick rakt in i väggen. jag lyckades inte riktigt med det hela.. Men nu, det e ju helt underbart! Nu ska jag prata med Emma :)

Så, nu har jag pratat med Emma och lite moa. Det gick inte så jätte bra eftersom jag råkade lägga på efter typ 8 min och ringde upp emma, då jag kom på att kl var 00 och att hennes familj kanske sov. Men dom 8 minutrerna var trevliga iaf. Tack emma och moa för upppiggningen! Jaja, nu sitter jag här igen och camar med moa :P Den jäveln sitter jusst nu och VRÄKER i sig stimerol tuggumin med lakrits smak! That cind of fuckers you know..! Jag
försöker och försöker men det blir bara värre och värre...HUR HELSIKE SKAPAR
MAN EN PROFIL BILD! Om det nu skulle vara ngn som vet eller har vetat kan den personen kommentera ett svar, Sjyrren!? Fuck a Duck-Track the Truck, som sagt. Eller snarare något i den stilen med något oförståelig engelska..

Fuck the Dashboard, This is serius Hardcore!

______________________________________________


Ja, jag har typ inget liv längre! Jag har Så fytusans tråkigt så att det pangar om det hela! ifs så pratar jag med moa och det e ju bra, men vi har inget att diskutera om. Eller jo nu fick vi det, hon har blivit alldeles från vettet! Hon funderar på att Smita ut kl 4 till stockholm och träffa Robin! ja menar, det e ju inte riktigt smart som ung tonårs flicka att sticka ut helt ensam kl 4 på morgonen till mystiska tåg gränder! Okej det är romantiskt, men tänk på riskerna Moa! Till och med jag som är Man tvekar på att gå ut i stockholms gränder vid dessa tider! Jaa... Dagens ungdomar, Det ända som skrämmer dom är Klamydia och gelatin :P Lixom när jag var ung kanske lite för ung, det jag var rädd för då var typ att datorn skulle få ngn sort av ¨elektroniska hjärtfel¨ och Strömma iväg mot some computer death or something..

_____________________________


Igen! ja teet var gott iaf, jag tror att det var roibois te som mamma köpt. För orka patrask som earl grey. Men nu klagar jag igen! Det finns ju inte mycket annat att göra, jo jag kan ju också se positivt på det hela :D
Okej earl grey funkar ja menar det är ju på påse så det går ju snabbt att tillaga. Och det
kanske är bra att vara lite ensam och att inte hela tiden vara med vänner. Men jag har ju varit ensam jätte länge! Som tur så har jag en stor te mugg att dricka ur, det gör teet
goare på något sätt (Bilden ovan, Jag ber om ursäkt angående Tennisbollarna). Te ska drickas i stora muggar helt enkelt! tyvär så har man ju bara 1 stor te mugg men det får det bli ändring på! jag gör för lite saker som jag vill! typ saker
som att trycka en tröja eller om jag ser en snygg tröja så tänker jag ¨villken snygg tröja¨ istället för att tänka ¨God dammit! Villken snygg tröja, den köper jag¨. Jag måste helt enkelt ta tag i
saken! Jag är för mesig! Vad skulle jag kunna göra för att inte bara vela hela tiden utan att ta tag i det! Meditering kanske är bra? eller kanske en aning omanligt ;P Men lixom man slappnar ju av då och tänker på vad man verkligen vill, vad jag har förstått. Och det e ju exakt vad jag behöver. Men vafan, nu sitter jag här ensam.
Jag saknar någon!

No comments: