Thursday, December 29, 2005

Morgon!

Ja, då var man här igen då. Efter en orginell tonårs sömn, men det funkar. Nu ska jag träffa Totte & Gembel, få se vad som händer. Sedan så hoppas jag på att Isa ringer och säger ¨Lets rent some Movies, Bitch!¨, eller kanske något i den stilen. Ah, det finns inte heller gott morgon bröd. Eller jo det gör men det känns inte lika gått när det typ är precist upptagen från frysen.
Oj.. Nu blev mamma inte glad.. Hon upptäckte precis att jag delat brödet i 2/3, men det goaste ärju lixom i mitten. Hopp, nu ska jag duscha och sedan ska jag ringa några ¨Kontakter¨ (Gembel & Totte). Imorse vaknade jag typ 11:30 och tog initiativet att ¨Turna on some movies¨ det fick bli ¨Guds stad¨. Den är förfan skeeta bra! Verkligen något som jag rekommenderar, det e typ värsta ¨Gangsta Movien¨.
Jaja, ¨lets take some showers!¨

__________________________________________________

kl 03:00


Ja, då var kl 03:00 och dags för att ¨Sova godis¨ som min Släkt från Mammas sida alltid säger. Jag börjar faktiskt bli rätt trött alltså. Imorgon så får jag se vad som händer. Jag har blivit förfrågad att följa med på 2 olika fika en fyrverkeri-shopping och en leka. Ojoj, och på lördag är det nyår! sedan är det bara 13 dagar tills jag fyller år (13 jan)! Då blir man byxmyndig och allt. Kanske på tiden med moppe eller vafan, vi får se med det. Moped e ju så jävla dyrt i dessa hårda tider! en ny moped kostar från 17-24 Tusen! Då tappar jag nästan lusten.. Men jag önskar mig pengar så får vi hoppas att jag får mycket pengar istället :D För det går ju lite knapert nu när man inte får ngt barnbidrag eller extraknäck.. Även mycket av julhandlingen pumpade kontot.. Men det var värt det för det verkade som att dom mesta blev glada i sina presenter ;) tex:

Mamma: En nyutkommen bok(signerad), samt en ask choklad från chokladfabriken på söder.
Kajsa: 200 kr's presentkort på bodyshop och en stilren hundsparbössa.
Pappa: En Roxy music dvd och omanliga plåster.
Isa: Crazy frog underkläder.
Emma: 2 dvd skivor (en brasa och en love hina).
Moa: En stor robot.
ja mm

Det ända som jag vet om fredag nu är typ att jag ska försöka att få med Isa på att hyra film, det var ett tag sen man hyrde ngt. Jag ska även träffa calle för att han är skyldig typ 150 kr.

No comments: