Thursday, December 29, 2005

Ett riktigt Helikopter äventyr!

Jag gillar den här bilden! Jag tror att den togs när jag kom till String där Isa & moa hölltill. Där Isa tog sig friheten att ta denna fina bild :D eller kanske läpparna ser lite konstiga ut.. Men Vafan! Det blev ju en fin bild allt som allt. Orka klaga på små saker det kommer man ju ingen vart med ;D Det var även en trevligt minne för en trevlig fika :D Och när det blev så varmt där nere så kunde jag inte låta bli att börja pilla på en takfläkt (du vet en såndär som ser ut att vara en upp & ner vänd helikopter) . Det hela slutade med att takfläkten svängde åt alla håll (den satt bara fasst i sladden) och jag tog ett försök i att dra i ¨Off¨ snöret som var avdraget så¨den var jätte kort. Jag blev nästan av med hela handen! JAG LOVAR! Jag ljuger inte!! ;P Men det hela slutade lyckligt med ett gott skratt och fortsatt diskusion.

No comments: