Monday, November 27, 2006

Lazy Lover

Då var man placerad här, igen. Men hur som helst så känns det jävligt bra. Riktigt nice!
Bilddagboken går som smort, och till och med underhållande, tänka sig?!
Det började att komma fram allt fler människor som säger, ¨Det är ju du¨.
Ja, det är jag.
Men då var det tydligen så att mina väloljade vänner ¨Does have some Creds¨ på *bilddagboken.
Istället för att bara stå och le, och inte ritkigt veta vad som var i görningen. Var jag tvungen att ta saken i egna händer!
Vipps!
Namnet blev Stork.

Hur som helst, mitt humör är på topp. Inte ofta som man får känslan som är liknande som en elvaåring med sin första 3,5. Hoppas denna glädje förblir.
Brazilian Girls med Lazy Lover sprakar ut ur högtalarna, och känslan är på topp.

Det är ju trevligt att skriva, borde göra det oftare. Inte ofta som det blir av.
Men dock är jag ingen ¨ :( ¨, ¨Depressiva MathaFackur¨ eller ¨Åh, kom och hjäp mig!¨
NEJ, jag avskyr med ve och fasa, sorgerliga bloggar! Varför ska man läsa en blog som bara skriver om sorger och besvär! Nejnej, tacka vetja en glad blog.
Så jag skriver bara när jag är munter, och icke dyster inte! NEJ

Haha, det börjar redan så att jag måste hitta ett nytt ämne. Det är också ¨Pret..

Vänta... (pastan kokar över)


Så var var jag, jo.

..Det är också segt att bara läsa om någon som pratar om dess känslor, vad som hände en skoldag ( INGENTING det är skolan, det händer ALDRIG ngt där. Lär er!).
Och om att någon slaffsade i sig en risig Latte, på ngt ¨Hipp¨ fika.
På tal om det jag fikade en Latte idag. (INTRESSANT!)
Men det var ej Latten som var ¨dagenshöjdpunkt¨, så ni slipper bilder med 13 olika vinklar på en och samma mugg?!
Jag fikade ju inte ensam , jag träffade Pills <3 Världens härligaste tjej

Har ni fått känslan av ¨Nä nu räcker det, ge mig Brasiliansk Pop!¨
Nu kommer den! Give it a try, maybe your like it?=?

Brazilian Girls
Cansei De Ser Sexy/ CSS


Muy biena musica, compraro un Gato y escuchar una Caballo, si mucho buena con mis amigos

Jag ska söka in för att översätta spanjorer, kolla in min spanska kunskap. Inte så pjåkig va?

Hopp, måste jag översätta den också! Håll i er!
fan..
Mycket bra musik, köp en katt och läs en häst, ja mycket bra med mina vänner.
Sen så chansar jag på grammatiken.

Kanske måste träna lite till?

NEJ jag hatar spanska! Fyfan.. Snart Spanska prov, det kommer ju också att gå bra!....

No comments: