Monday, March 27, 2006

What Condition My Condition Was In


¨The big Lebowski¨, Fan va bra den är. Det är bra skådespelare, musik och bra fraser. Den borde alla se! Steve Buscemi, Peter Stormare, John Turturro, Julianne Moore, John Goodman och Jeff Bridges. Man kan säga att handlnigen handlar om att en kines kommer in och pissar på hans(Leboswki, Jeff Bridges) matta. sedan.. Sedan är spelet igång.

Man brukar ju alltid tänka ¨Gud va skönt om man bara kunde slippa den här skoldagen, bara gå hem och sova¨. Men vafan?! Jag har inte varit ute sedan i Onsdag!! Fatta att jag vill ut! visst man har ju tid att se filmer och att bara slappa. Men nu har jag sett klart på alla filmer och har även slappat klart.

Docenterna är ju riktigt bra. Deras Cd ¨Sverige varken ser eller hör¨ är suverän ;)
Nu efter att ha sett ¨The Big Lebowski¨ så var jag bara tvungen att slå mig ner vid datorn och ladda hem lite låtar.

Bob Dylan - The man in me
Kenny Rogers - What condition my condition was in <3

den sist nämnda låten är helt underbar. helt sjukt att en låt kan vara så braa! <3

Imorgon är det Lettland, det får väl gå. Min röst låter lite som den gör. Så jag kommer typ bara stå och låta som en nystartad snöskoter under diskution.

No comments: