Monday, March 13, 2006

Did you ask the Question, or did the Question asked you?

Vem fan är Nisse Hult?


Hoho jaja. På torsdag ska jag a förberett ett föredrag om en person
i 5 min på engelska.. Det känns lite snopet men ¨Still working¨.
Jag har nu valt att berätta om skådespelaren Mike Myers
(Austion Powers). Då slog det mig, som en hummer som tappas
från 2 meter. Vem fan vill heta samma sak som en serie mördare
med pudrad hockeymask och dålig kondition?!
Ja menar, vad skulle du säga om du hörde att
Michael Myers harbokat bord på restaurangen mitt emot!
¨Problely Run, man..¨

Ja, för att inte prata skola så byter jag ämne.

hm..

Lättare sagt än gjort..
________________


¨With Chain¨ (8) (Pixies, Hey)
En riktig rysare ;)
¨Letter from Memphis¨ är även den ett riktigt Hummerbad ;)

_____________

Did you, hide it? Well im beliving you, but.. A Dear?

Jo, det var en sak. Hummerbad. Hummerbad är något som jag inte kan
förstå mig på.Det känns som att alla ¨richy Families with white cars
and Flottiga parkings, and like the blueberry on the mashedpotatoes a
luxury houses¨ tar sådana bad. Dom lämnar sina vänner som också
är ¨richy Families with white cars and Flottiga parkings, and like
the blueberry on the mashedpotatos a luxury house¨och säger nu ska
jag och min fru ta ett varmt och avslappnande Hummerbad.
Egentligen, vad betyder ett Hummerbad? Är det ett vanligt badkar
med levande Hummrar i? Är det sportsligt? Är det Manligt?
Har det ensnågon funktion? I så fall, vad? Det är 5 av 74 frågor
om Temat Hummerbad.





















Ser du fruktan i hennes ögon? Tur att hon har en sådan manlig blick som säkert är huvudrollen
och uselskådis att stötta sig på. Det är säkert Miljöpartiet som har kommit på idéen om att göra
en film för att skrämma upp den svenska befolkningen för vi ska värna om miljön.
¨Or the LobsterMan will kill you!¨

No comments: