Monday, October 02, 2006


Då satt man här igen. Det var ett tag sen, senast var nog när jag var sjuk och lekte fram 2 st reklam bilder för luckies. Jag har också bytt till ny Template, ganska good-looking.
Puh, det har varit stressigt på sistone. Vet inte riktigt varför, men allt blir väl inte som tänkt och så stressar man upp sig för det. Det är mkt att tänka på, saker och ting. Men jag håller humöret uppe, det funkar. Jag gör inte så mkt nu för tiden, men det är trevligt. Jag har nog kommit till den delen i livet där man gör ungerfär samma sak, både på veckodag och helger. Ja, kanske så är det inte så konstigt med veckodagar, eftersom det är obligatoriskaskoldagar, men att inte göra ngt speciellt på helgerna börjar kännas lite tomt fast mer tryggt. Men jag gillar mina helger, dom är fan inte alls tomma! Nu svamlar jag bara, måste vara åldern..

Jag har funnit en äkta helgspenderare chanet cabarnet syrah, haha. Nä, så nu vill jag bli kallad för Vinsmakar Persson, lr ngt i den stilen. Haha, nä. Men det är riktigt smakrigt, haha, jag skrattade ljuvligt när det stog att doften påminde om gräs, haha, vem i helvete vill dricka vin med doft av gräs! Men jag ställer mig emot detta påstående och tycker fanemig inte att det är någon jävla vindruve dryck som legat 2 år i kohagen inte! NWEJ

Haha, ungefär i förr går ringde jag telia, för att snacka förnuft. Jag visste inte vad jag hade för ngn uppkoppling/bredbandhastighet, så jag ville fråga. Då fick jag reda på att jag hade 0.5 mbits hastighet, jag tackade för informationen och la på. Idag fick jag hem ett brev om att jag beställt 8 mbit, och kunde inte neka beställningen förän om ett år. Hopp, går väl inte att göra ngt åt. Men jag beställde ju inget!

Anthony (Tony) Soprano.

Sopranos är riktigt bra, så bra så att man skulle kunna ägna en hel dag åt att bara ligga i sängen och kolla på nu episoder heeela dagen. Underbart..

No comments: