Sunday, July 30, 2006

Björkvik is the Spot

Haha, då var det kväll igen. Fast tyvär så blir det kallare nu för tiden, men vafan! Det är jävligt nice ändå. Haha, visst har man hört det här med jägare som gjort dumma saker och inte riktigt tänkt sig för, men det här slår ju allt! Fatta, jag hoppas verkligen för hans skull att han inte är jägare. Isf så tycker jag riktigt synd om honom, fatta va pinsamt! Haha, lyssna också på hans allvarliga besvikna suck när den flyr, han tror verkligen att han skulle ha kunnat ta den.. Pinsamt

Idag var jag och badade på Björkvik (Ingarö), Fyfan va mysigt det var. Hittills det mysigaste badet under sommarn, det är helt släta varma klippor med långgrunt vatten och as nice sandbottnen. Så jag ska så snabbt som möjligt försöka dra med mig ett gäng dit så kan man grilla, bada och dricka öl. Fyyfan va nice. Men det som är lite tråkigt är att det typ finns ¨deadline¨ bussar dit som slutar gå typ efter kl 01:00-02:00.. Men vafan det är värt det, I promise! Så snicksnacken med polarna och dra fram en back och dra dit vettja?

Ja, då var det ännu senare. 02:00, och jag har ingenting att göra. Men som vanligt så drar jag en rämsa text, brukar bli så när man har så mkt att göra...Nej...
Ja, vad tycks om min nya Template? Ganska bra, faktiskt tycker jag själv. Men lite jobbigt är det att det inte går att Adda Comments, men vafan. Det är ändå inte många som kommenteraroch dom ända kommentarer är typ: ¨Haha¨, ¨Ja det var roligt¨, ¨Åh du är bara för Manlig Storken!¨, Åh Storken jag har alltid velat visa min känslor för dig, kom till Grand Hotell till rumsnummer 23, kl 01:00 på torsdag!¨. Ja..NEJ...
Haha
Nu har jag fått as bra låt i huvudet som inte går att släppa. GovernorAndy med ¨Herr Svennssons dotter¨ Haha den låten är så jävlaa skön. Men jag orkar inte citera sångtexter,NEJ.
Tog min sista Black Devil's idag, bara att köpa nya. Starkt rekommenderad fast det blir lite töntigt efter ett tag och man stör sig som fan på den kemiskt chokladsöta smaken. Jag tar då hellre Lucky Strike.

Can't Be better, Fuck the DashBoard! And make a deer of it, then you can hide yourself in the bright bunker!

No comments: